Ласкаво просимо на сайт Дубенського МУВГ

Звіт

про роботу із зверненнями громадян за 2019 рік

Робота щодо розгляду звернень громадян в Дубенському міжрайонному управлінні водного господарства(далі - ДМУВГ) проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Відповідно до розпорядження начальника ДМУВГ №11-В від 28.01.2019р., здійснюється прийом громадян керівником управління, та у визначені графіком дні – заступником начальника . Забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний веб- сайт ДМУВГ www.dubnovodres.rv.ua , де громадяни мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення .

Також, з метою підвищення рівня правової обізнаності громадян, в приміщенні управління розміщено інформаційні стенди «Графіки особистого прийому громадян», де можна ознайомитись з графіками та порядком прийомів громадян керівниками усіх рівнів, як області, так і району. На виконання абзацу 3 пункт 5 Указу Президента України управлінням забезпечується оприлюднення на офіційному веб-сайті узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян, розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом ДМУВГ.

За 2019 рік до ДМУВГ надійшло 34 звернення громадян. Із загальної кількості звернень: 4-письмові та 30-усні.

На виїзних прийомах протягом звітного періоду звернень не зареєстровано.

Протягом року повторних звернень не надходило.

Порушувалися питання, пов'язані з очисткою водойм, захистом від підтоплення господарств та сільськогосподарських угідь, наданням інформації про відсутність заборгованості по оплаті за оренду водних об'єктів, довідок для нарахування субсидій та інша уточнююча інформація.

Всі звернення були розглянуті у визначені законодавством терміни без порушень.

Звернення громадян забезпечують постійний зв'язок між управлінням та громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника постійно тримати на контролі ситуацію на місцях. Керівництвом управління постійно ведеться діалог з жителями районів, котрі знаходяться в юрисдикції ДМУВГ- це Дубнівський, Здолбунівський, Радивилівський, Острозький, Млинівський , Демидівський , що звертаються за допомогою та наданням роз'яснень по різних питаннях не тільки у дні прийому. Тим самим працівниками управління проводиться робота на попередження виникнення проблемних ситуацій. А реалізація громадянами через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.

Тому питання організації роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Дубенського МУВГ , спрямоване лише на поліпшення якості розгляду звернень та безумовне виконання вимог законодавства України про звернення громадян.

scroll